نرم افزار کلینیک
نصیری  ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ | ۰ | ۱۳۰۱

آموزش کار با فرم اطلاعات تخصص های پزشکی در نرم افزار کلینیک سیب

افزودن، ویرایش و حذف تخصص در نرم افزار کلینیک

در این ویدئو روش کار با فرم اطلاعات تخصص های پزشکی در نرم افزار کلینیک سیب آموزش داده شده است. برای یادگیری بهتر، لطفا نرم افزار کلینیک را اجرا کنید و همقدم با فیلم، مراحل را به صورت عملی در نرم افزار اجرا نمایید.

چنانچه نرم افزار کلینیک سیب را در سیستم خود ندارید، می توانید با کلیک روی دکمه زیر، نسخه رایگان را سفارش دهید.

 

 

در این فیلم موارد زیر آموزش داده شده است :

  1. نمایش فرم اطلاعات تخصص های پزشکی

  2. افزودن تخصص پزشکی جدید به نرم افزار کلینیک

  3. ویرایش اطلاعات یک تخصص موجود در نرم افزار

  4. حذف اطلاعات یک تخصص خاص از نرم افزار

نکات اشاره شده در این فیلم :

  1. برای انجام هر کدام از عملیات افزودن، ویرایش و حذف بایستی مدیر سیستم، این دسترسی را برای شما فعال کند. در غیر این صورت اجازه انجام این کارها را نخواهید داشت.

  2. برای حذف اطلاعات یک تخصص بایستی دقت کنید که اطلاعات آن تخصص در قسمت های دیگر استفاده نشده باشد، در غیر این صورت اجازه حذف به شما داده نخواهد شد. به عنوان مثال اگر یک تخصص "قلب و عروق" در نرم افزار داشته باشید و در قسمت اطلاعات پزشکان، تخصص قلب و عروق را برای یک پزشک انتخاب کرده باشید، دیگر قادر به حذف این تخصص نخواهید بود.

  3. چنانچه یک تخصصی را در قسمت های مختلف استفاده کرده اید و نمی توانید آن را حذف کنید، می توانید اطلاعات آن را ویرایش کرده و تخصص مورد نظر را غیرفعال نمایید.

 

چنانچه در رابطه با نرم افزار کلینیک سیب ابهامات یا سوالاتی دارید حتما با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و حوصله فراوان آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

موبایل : 09104008208

تلفن : 04152225725


بعدی قبلی

مطالب مرتبط